MisteryShopping

Un proiect de blog colectiv, pentru advertoriale, review-uri, etc, toate testate de autori. Mai multe la politica blogului.

Recent Posts

LightBlog

duminică, 7 august 2016

Să vă "vând" un pont!

Vreţi să plecaţi la mare? Desigur, ce întrebare-i asta, mi-ar răspunde cei mai mulţi! Dar nu oricum, ci cu campare în cortul celor 7 simţuri din Vama Veche, cu micul dejun din partea casei (Sandalandala, cel mai simpatic camping de pe litoral), în perioada 26-29 august, împreună cu o gaşcă de 7 prieteni şi toate astea pe gratis, aş continua eu. Spune-ne odată, ne-ai înnebunit, ce trebuie să facem pentru asta?

Nimic ieşit din comun, dragi prieteni. Doar să cumpăraţi un produs, orice produs de pe magazinul online zorilestore.ro în perioada 22 iulie-21 august şi intraţi automat în concurs, unde sunt 3 asemenea premii. Şi dacă cei 7 prieteni pun umărul şi ei şansele voastre cresc exponenţial.

Prinde Zorile la Sandalandala!


S-ar putea să ne vedem acolo, pentru că eu v-am luat-o înainte, sper, mi-am luat deja o pălărie care să mă deosebească de ceilalţi şi fără de care, desigur, nu pot să plec la mare.


Şi acum să vă arăt unde vă cazaţi, pentru că de distracţii nu o să duceţi lipsă, doar vorbim despre Vama Veche!

Cortul celor 7 simţuri

Enjoy #Sandalandala & #zorilestore

Niciun comentariu: